© Stowarzyszenie Topory > Weekend RPG

Smoczy Jeźdźcy

  • Tomasz 'Dzonatanos' Grabowski
  • TYTUŁ: Pewnego razu w Sajlezji
  • Sala: Sesyjna 1
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 16+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Beboki, szychta, hajcowanie, hajer, Gorolianie, halba, herezja większa
"""Gdy po raz pierwszy zobaczyłem Sajlezję, wydawało mi się, że wkroczyłem do innego świata, który pochłonęła ciemność i smutek. Powietrze było ciężkie, a wszechobecna sadza osiadała na skórze i ubraniach, pozostawiając nieusuwalne czarne smugi. Niebo, przeważnie błękitne w pozostałej części świata, tutaj przybierało odcienie szarości, a nieliczne promienie słońca z trudem przebijały się przez kłęby smogu i kurzu, który unosił się nad całą krainą. Jedynym powodem, dla którego ktoś mógłby chcieć tutaj zamieszkać, są bezcenne złoża węgla i olbrzymi majątek, jaki można zarobić na jego wydobyciu."" - zapiski z notatek Ell-Indela zwanego Pustelnikiem. "

Zew Cthulhu

  • Adrian 'Żuław' Żuławiński
  • TYTUŁ: Motylek
  • Sala: Sesyjna 2
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 18+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Nie
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: przemoc, brutalność, śmierć, alkohol, narkotyki, body horror, gore, przekleństwa
Zdarzenia w pobliskiej wiosce przyciągnęły uwagę nie tylko policji i mediów, ale i detektywów-amatorów. Zaginięcie pacjentki i sanitariusza z rozbitej karetki doczekało się wielu teorii, ale jaka jest prawda? "

WH40K: Wrath&Glory

  • Jakub Zapała
  • TYTUŁ: Anioł Śmierci
  • Sala: Sesyjna 3
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 16+
  • LICZBA GRACZY: 5
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: brutalność, groteska, szaleństwo, WH40K
Atosh jest niezbyt znaczącym rolniczym światem. Żyło się tu spokojnie. Niestety, trzy dni temu przybyły do stolicy z kurtuazyjną wizytą inkwizytor został znaleziony martwy w swoich komnatach. Towarzyszący mu potężny Adeptus Astartes, Kosmiczny Marines i Anioł Imperatora stwierdził, że sam wyjaśni sprawę tej śmierci. Ruszył w miasto w poszukiwaniu zabójcy. Zostawia za sobą zgliszcza i rozczłonkowane ciała. Nikt dotąd nie był w stanie go powstrzymać siłą ni słowem. Teraz Wasza kolej, by spróbować.

Realia współczesne bez watków nadnaturalnych. Mechanika Fu

  • Paweł 'Skała' Jurgiel
  • TYTUŁ: Nowy wspaniały świat.
  • Sala: Sesyjna 4
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 18+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Nie
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: przemoc, narkotyki, przestępczość, śmierć, poniżenie, agresja
"O tym, że to był głupi pomysł, myślisz teraz kiedy leżysz w pomarańczowym kombinezonie na pryczy, gdy stajesz przed kratami nim cię wypuszczą na śniadanie, gdy kąpiąc się pod przysznicem, rozglądasz się uważnie, by nie zginąć. Jesteście w więzieniu. Na szczęście, a może niestety - razem. Jak tam trafiliście i co z tego wyniknie? Jak to na Was wpłynie? To zależy już od was. Prawie tylko od was. To sesja o relacjach, hardframingowana, z licznymi retrospekcjami."

Vaesen

  • Łukasz 'Miszcz Gry Robakov' Wachciński
  • TYTUŁ: Baba na weselu
  • Sala: Sesyjna 5
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 16+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Alkohol, seks, śmierć
Nie zawsze w trakcie "polowania" macie szanse znaleźć się na weselu. Najpiękniejszy dzień dla nowożeńców może być zapamiętany jako ten najlepszy...albo wręcz przeciwnie.

Cyberpunk RED

  • Karol 'Hirtus' Kwiatkowski
  • TYTUŁ: Wielkie marzenia w mieście neonów
  • Sala: Sesyjna 6
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 18+
  • LICZBA GRACZY: 5
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Przemoc, wulgarny język, używki, modyfikacje ciała, dodatkowe do ustalenia przed sesją.
Night City 2075 roku nie jest najlepszym miejscem do życia, korporacje pozostają bezkarne, na ulicach szerzy się przemoc. Iluzja pokazywana za pośrednictwem neonów i reklam sprzedają w okazyjnej cenie zwykłym ludziom ich marzenia. Natomiast wy macie większe ambicje marzenia, a życie na krawędzi to droga do ich realizacji... albo droga do zastania Kolejnym bezimiennym trupem w Night City.

A Penny for My Thoughts

  • Jerzy 'Jerzyk' Wierzbicki
  • TYTUŁ: Eksperymentalna Grupa Poszukiwaczy Wspomnień
  • Sala: Sesyjna 7
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 18+
  • LICZBA GRACZY: 3
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Mechanika systemu jest bardzo prosta, ale system jest mocno nastawiony na improwizację i storytelling. Zachęcam do zgłaszania się osoby, które lubią dużo improwizować i nie boją się wczuwać w postaci podczas długich improwizowanych monologów.
  • TRIGGERY: Możliwe przeróżne, wspólnie z graczami ustalimy przed sesją, jakie tematy będzie można poruszyć, a jakich nie
"Jesteś ofiarą amnezji. Nie pamiętasz swojej przeszłości, nie jesteś nawet przekonany, że pamiętasz swoje imię. A może nie jesteś przekonana? Jedno jest pewne - w Twoim życiu wydarzyło się coś, co doprowadziło Cię do tej utraty pamięci. Po wielu miesiącach badań, nieskutecznych terapii i zabiegów neurologicznych zostajesz postawiona przed szansą - możesz wziąć udział w testach przełomowego leku odbudowującego połączenia neuronalne. Tylko czy faktycznie chciałbyś odzyskać swoje wspomnienia... Eksperymentalna Grupa Poszukiwaczy Wspomnień to grupa 4 osób, które zażyły niesprawdzony jeszcze na ludziach środek - Mneomosynę. Wspólnie wybierzemy się w podróż w zakamarki ukrytych przed nami wspomnień. Pomagając sobie nawzajem być może odkryjemy, co przeżyliśmy, zanim straciliśmy pamięć. "

OBCY

  • Michał 'Księciunio' Podczaski
  • TYTUŁ: Sygnał S.O.S.
  • Sala: Sesyjna 8
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 18+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak, max 2 osoby początkujące
  • Wymagana znajomość systemu: Nie, trzeba obejrzeć film "Alien2"
  • TRIGGERY: horror, groza, krew i falki
Baczność, Żołnierze! Korpus Kolonialnych Marines ma dla Was nowe zadanie. Zostajecie wysłani do placówki górniczej Augiasz 015, skąd otrzymaliśmy sygnał S.O.S. Rozbłysk gwiazdy uszkodził wszystkie systemy łączności w ogromnym obszarze, pozostawiając kopalnię odciętą od reszty świata. Sytuacja jest napięta – konflikt między ZA (Zjednoczonymi Amerykami) a ZNP (Związkiem Narodów Postępowych) wisi na włosku w pobliskich układach. Wasz cel jest jasny: ocenić sytuację, zabezpieczyć placówkę i być gotowym na wszystko! To może wyglądać na rutynową misję rozpoznania, ale bądźcie gotowi na niespodzianki! Na rozkaz – w drogę!

Legenda Pięciu Kręgów

  • Wojciech 'Rzadek' Rzadek
  • TYTUŁ: Dziesięć lat później
  • Sala: Sesyjna 9
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 16+
  • LICZBA GRACZY: 3
  • Przyjazna dla początkujących: Nie
  • Wymagana znajomość systemu: Tak
  • TRIGGERY: do ustalenia przed sesją
Zapraszam serdecznie na opowieść o trójce samurajów, którzy po latach spotykają się by dopełnić honorowej obietnicy danej swemu nauczycielowi. Wśród mglistych, zimowych gór, czas na odwiedzenie wioski, która kryje w sobie wiele tajemnic. To, jak potoczy się ta historia, zależy tylko od was.

Cień Władcy Demonów

  • Jacek Mikulski
  • TYTUŁ: Necessary Sacrifices
  • Sala: Sesyjna 11
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 18+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Body horror, pożeranie ludzi, seks, przemoc, topienie się, krzywdzenie dzieci,
Małe miasteczko nad jeziorem, zwykli ludzie wiodący swój prozaiczny żywot. Jednak każda społeczność ma swoje tajemnice, a Władca Demonów lubi burzyć porządek i wypaczać to, co zwyczajne. "Necessary Sacrifices" to przygoda wciągająca grupę początkujących postaci w zawiłą sytuację, w której nic nie jest takie, jak się wydaje. W obliczu licznych niebezpieczeństw bohaterowie będą zmuszeni podjąć ciężkie decyzje, a nawet te podyktowane dobrocią i empatią, mogą mieć poważne konsekwencje. Czy bohaterom uda się znaleźć prawdziwe źródło zła? Czy może sami staną się jego częścią...

Avatar Legends

  • Marcin 'Fileus' Tarka
  • TYTUŁ: W Ba Sing Se nie ma żadnej wojny
  • Sala: Sesyjna 12
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 16+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Wojna, zagrywki psychologiczne, rozbudowana przemoc
Przecież to spisek, nie ma żadnej wojny. To nie jest tak, że inżynierowie przez wiele lat umacniali nasze mury miejskie i tworzyli system obronny. To nie jest tak, że co i rusz na ulice wyprowadzani są kolejni żołnierze. Godzina policyjna służy tylko twojemu bezpieczeństwu, a racje żywnościowe wprowadziliśmy, by społeczeństwo nie zrobiło się grube. Te światła i dymy za murami to tylko warsztaty fajerwerków i takie tam... Poza tym zaprosiliśmy naszych kolegów inżynierów z Narodu Ognia żeby nam pomogli w kwestii maszyn. A tak w ogóle, to Król Ziemi zaprasza cię do SPA nad jeziorem Lao Gai.

Mörk Borg

  • Michał 'Enter' Ertner
  • TYTUŁ: Groby Muszą Obejść Się Ze Smakiem
  • Sala: Sesyjna 13
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 18+
  • LICZBA GRACZY: bez znaczenia
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Nekromancja, przemoc, śmierć, gore, czarny humor
Wasza ostatnia "przygoda" skończyła się mało spektakularnie... Zginęliście, a wasze truchła właśnie są zrzucane do jednej z niezliczonych zbiorczych mogił w pradawnym nekropolis Graven-Tosk. Coś, albo co gorsza, KTOŚ, budzi was do nieżycia. I za ten cud żąda zapłaty. Nie macie dużo czasu, Koniec Świata jest bliski, więc jeśli chcecie utrzymać swoją duszę w garści, musicie się GO słuchać, lawirować między zagrożeniami czyhającymi za każdym nagrobkiem czy mazuoleum i ZNALEŹĆ K@$# TEN SZPADEL!!!

Mistborn RPG

  • Kasia 'Kasia' Kapturkiewicz
  • TYTUŁ: Prawda w oczy kole
  • Sala: Sesyjna 15
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 18+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Krew, śmierć, przemoc, nierówności społeczne
"""Zapisuję te słowa w stali, gdyż nie można ufać temu, co nie zostało wykute w metalu."" Po śmierci Ostatniego Imperatora nastały niespokojne czasy. Tylko głupcy mogli liczyć, że wraz z jego żywotem zakończą się problemy Imperium. Elend Venture jest niepewnym następcą, można by rzec, że tron w zasadzie stoi pusty. Krew buntowników jeszcze dobrze nie wsiąkła w ziemię, a większe i mniejsze rody już knują i się zbroją, tym razem na bitwę między sobą. Popiół pada gęściej niż zwykle. W tym samym czasie prości ludzie głodują i nieśmiało na głos zaczynając wypowiadać od dawna kłębiące się w ich duszach wątpliwości: może Ostatni Imperator nie był takim złym władcą? Bunt wydaje się wisieć na włosku. Nadzieję dają pogłoski, jakoby były dyktator pozostawił na taką ewentualność ukryte magazyny pełne żywności oraz atium. Pytanie, co teraz jest cenniejsze? Wasza szajka otrzymuje tajemniczą wiadomość od przyjaciela? Czy te informacje okażą się równie cenne?"

Shadowdark

  • Arkadiusz 'Aranx' Lesiak
  • TYTUŁ: Gniew Śmiertelnych: Pięścią W Nos Ciemności!
  • Sala: Sesyjna 16
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: dla wszystkich
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Utrata tożsamości, beznadzieja, zdrada, przemoc,
"Czy kiedykolwiek coś tak Cię wkurzyło, żeby wspiąć się na najwyższy szczyt, tylko po to by wymierzyć bóstwu cios w nos? Tak? Zatem witaj w świecie, gdzie bogowie dawno opuścili śmiertelnych, a sama ciemność pragnie pochłonąć wszystko, co żywe. Twoja dusza została naznaczona klątwą, która zbliża cię ku zgubie. Masz jednak wybór – poddać się lub wyruszyć na wyprawę, by dosięgnąć samego serca cieni i wymierzyć pięść w nos ciemności, która zapomniała, co to strach! Zbierz drużynę, wspinaj się na najwyższe szczyty, odkrywaj dawno zapomniane tajemnice i zmierz się z mocami, które przekraczają wszelkie pojęcie!"

Wilkołak: Apokalipsa 5e

  • Wojtek 'Ibanezm' Łebkowski
  • TYTUŁ: Choćby i po trupach.
  • Sala: Sesyjna 17
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 16+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Morderstwo, rytuały, przemoc, śmierć, duży akcent na emocje typu Gniew i Szał, cierpienie bliskich.
"Gaja umiera. Lód topnieje, a morza wzbierają. Temperatura wzrasta, a lasy usychają. Zagłada grozi milionom, a sprzyja niewielu. Garou – wojowniczy zmiennokształtni rozdarci pomiędzy Szałem a duchem, pomiędzy Wilkiem a Człowiekiem, obrońcy Matki Ziemi – zawiedli. Apokalipsa nadeszła. Nad ranem dzwoni telefon z informacją o zaginionej osobie, którą widziano w okolicach tzw. Zielonego Zagajnika. Przez Umbrę przechodzi wstrząs. Co się wydarzyło i jak to wpłynie na watahę wilkołaków - dowiemy się na sesji. Duży akcent na storytelling i emocje postaci. Zapraszam."
Skip to content