© Stowarzyszenie Topory > Weekend RPG

Opad (Fallout na Genesys RPG)

  • Tomasz 'Dzonatanos' Grabowski
  • TYTUŁ: Pewnego razu w Chicago
  • Sala: Sesyjna 1
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 18+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Radiacja, przemoc, rasizm w stosunku do ghuli, niewolnictwo, kanibalizm, wesołe amerykańskie post-apo, rdza, mutacje, komunizm
"Styczeń 2170 roku. Mieszkańcy Krypty 113 obalili swojego Nadzorcę i pierwszy raz od Wielkiej Wojny wyszli na powierzchnię. Był to początek Oazy, jednej z trzech największych społeczności, jakie istnieją w ruinach Chicago. 8 miesięcy później, mieszkańcy Oazy szykują się do powołania Rady Nadzorczej w swoich pierwszych, demokratycznych wyborach. Trwają również zakulisowe rozmowy o utworzeniu Triumwiratu Chicago, gdyż Wielki Al Wodziarzy, Karl „Napierdalator” Smith dostrzegł okazję na zbudowanie czegoś trwalszego i zaproponował sojusz zarówno Oazie, jak i fanatycznym Aniołom pod wodzą arcybiskupa Pawa II – przedwojennego świecącego ghula o tajemniczej przeszłości. Czy taki twór jak Triumwirat Chicago ma w ogóle szansę powstać w post apokaliptycznym świecie? Niektórzy podobno mają własne plany dla całego regionu, więc rozmowy negocjacyjne na pewno nie będą łatwe! "

Warhammer Age of Sigmar

  • Adrian 'Żuław' Żuławiński
  • TYTUŁ: Zaginione Sztandary
  • Sala: Sesyjna 2
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 16+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: przemoc, brutalność, śmierć, demony, mutacje, używki, alkohol, język
W trakcie bitwy między frakcjami Sigmara a demonami Chaosu, bohaterowie zostają oddelegowani do misji specjalnej. Muszą odnaleźć zagubione sztandary Królestw Śmiertelników, które zostały skradzione przez wojska Chaosu. Te sztandary są ważnymi artefaktami, które nie mogą wpaść w ręce wroga, ponieważ posiadają błogosławieństwa Sigmara.

Dwory Końca Świata DI 3 ed.

  • Jakub Zapała
  • TYTUŁ: Więzienie miłości
  • Sala: Sesyjna 3
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 16+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: przemoc, romans, więzienie
Marcel jest dobrym przyjacielem i wspaniałym kompanem, ale romanse to nie jego specjalność. Zwłaszcza, kiedy kocha się w dwóch kobietach na raz, jedna z nich jest siostrą hrabiego, a druga córką wodza klanu Górali. Sprawy się trochę pokomplikowały i obecnie jesteście wraz z Marcelem w hrabiowskim lochu. Sądząc po groźnych okrzykach, które dochodzą do Was przez kraty, może to być relatywnie bezpieczne miejsce. Gnicie w lochu nie licuje jednak z Waszymi ambicjami – zwłaszcza, że zaraz Święto Trentona!

Shadowrun na Fu

  • Paweł 'Skała' Jurgiel
  • TYTUŁ: Wielka draka w Hong Kongu
  • Sala: Sesyjna 4
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 16+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Strzelaniny i śmierć, rasizm
"Hong Kong to znowu strefa specjalna, pełen magii, zarządzany przez smoka, wyjęty spod wpływów korporacji. Marzenie czy koszmar? Nie ważne, gdy można zarobić mnóstwo nuyenów, zgodzicie się i na charter do Hong Kongu! Gramy filmowo, gramy szybko, jest run do zrobienia kochani!"

Fabula Ultima

  • Łukasz 'Miszcz Gry Robakov' Wachciński
  • TYTUŁ: Grzybiarz Andrzej
  • Sala: Sesyjna 5
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 18+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Ostre narzędzia, grzyby, śmierć, przemoc, pająki, zombie, seks
Praca Międzygalaktycznego Detektywa, zaprowadzała was czasem w ciekawe miejsca i dostarczała nie małych emocji. Jednak ten wspólny wyjazd na urlop, który właśnie rozpoczynacie, zupełnie nie zapowiadał tego co za moment miało się wydarzyć. Cicha i spokojna wioska na planecie Polandia, polecana przez magazyn "Weź Wypocznij" i oceniana na 5 gwiazdek...czy mogło coś pójść nie tak?

Star Wars: Age of Rebellion

  • Marcin 'Fileus' Tarka
  • TYTUŁ: Misja w sektorze D'Astan
  • Sala: Sesyjna 6
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 13+
  • LICZBA GRACZY: 5
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: przemoc, rasizm, PTSD, samotność, dżungla
Imperialne biuro zaopatrzeniowe donosi o znikających transportach, wywiad raportuje o niepokojących sygnałach dochodzących z jednej z niezamieszkałych planet, a biuro dowództwa floty informuje zdawkowo o niewielkich potyczkach w regionie. Coś dzieje się w sektorze D'Astan i tylko najlepsi z najlepszych mogą sobie z tym poradzić...

Achtung! Cthulhu 2d20

  • Kazimierz 'Kazek' Piontek
  • TYTUŁ: "Nie wytrzymam. Będę sypał"
  • Sala: Sesyjna 7
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 16+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Nie
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Okupacja niemiecka i WSZYSTKIE tematy z tym związane
"Wiosna roku 1942. Cała Europa ugina się pod niemieckim butem. Nie wszędzie okupacja przebiega bez problemów. W Warszawie tydzień bez wysadzenia kilku szkopów jest tygodniem straconym. Bycie żołnierzem armii krajowej nie jest rzeczą najłatwiejszą, szczególnie gdy zajmujesz się badaniem i eliminowaniem istot które nie powinny istnieć."

Good Strong Hands

  • Marta 'Chochlik' Struś
  • TYTUŁ: "Brzask"
  • Sala: Sesyjna 8
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 13+
  • LICZBA GRACZY: 5
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: walka z potwornością, presja czasu, mogące towarzyszyć postaci poczucie lęku i zagubienia, koszmary
"Sesja w sam raz dla miłośników ""The NeverEnding Story"", ""Willow"", ""Labiryntu"" czy ""Opowieści z Narnii"", bo to właśnie tymi filmami był inspirowany system. Gracze wcielają się w fantastyczne istoty jak golemy, wróżki czy niesforne duszki bądź ludzi, jeśli wolą i ruszają na pomoc baśniowej krainie o wdzięcznej nazwie Reverie, która choć piękna i sielska, żyje w ciągłym zagrożeniu przed podstępną Pustką. Tym razem bohaterowie odwiedzą urocze i na pozór bardzo spokojne miasteczko Westedge, położone na dalekim zachodzie Reverie. To, co wyróżnia Westedge to niespotykanie duża liczba ludzi , przybywających tu z Ziemi i fakt, że lokalna społeczność coraz szybciej się starzeje. Jednak i przybysze, i mieszkańcy uwielbiają to miejsce, żyjąc tutaj w najlepszej zgodzie...i nieświadomości, że mogą nie doczekać następnego świtu. "

Pathfinder 2e

  • Bartosz 'Vifur' Kowara
  • TYTUŁ: Sekrety piasków
  • Sala: Sesyjna 9
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 18+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: do ustalenia przed sesją
Gracze wciela się w przedstawicieli Stowarzyszenia Pionierów wysłanych do serca pustyni z misją wyznaczenia bezpiecznej ścieżki dla archeologów w ruinach dawnej cywilizacji. Uwaga - karty postaci w języku angielskim!

Witcher RPG

  • Wojciech 'Dory' Szewczyk
  • TYTUŁ: Obrona Dorian
  • Sala: Sesyjna 10
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 16+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Wojna, śmierć
Jest III wojna Północna. Zostaliście oddelegowani do obrony zamku w mieście Dorian. Jak zamek się przygotuję, czy się obroni, to zależy od was

Psy w Winnicy

  • Patryk 'Patison' Stryjewski
  • TYTUŁ: Stonewood
  • Sala: Sesyjna 11
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 16+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Choroby, śmierć, śmierć dzieci, broń palna, cudzołóstwo, religijny fundamentalizm, dyskryminacja
"W miasteczku Wiernych, Stonewood, na dalekim, oddalonym od Kraju Balsamu i Cnoty Południu pojawia się niewierna lekarka. Czy zaraza, która tu dotarła, przybyła tu za nowoczesnymi grzechami Wschodu? Czy miasteczko ukrywa inne, zakopane pod wysokimi sosnami tajemnice? Czas pokonać kamienisty kanion i dotrzeć tam, gdzie od dawna nie docierało Słowo. Czy grupa Psów wyjedzie z miasteczka dojrzalsza? Czy zdusi w zarodku jątrzący rany tej społeczności Grzech, czy pozwoli, by Herezja doprowadziła do Morderstwa? "

Amber - Diceless RPG

  • Marcin 'Marenioo' Stefanko
  • TYTUŁ: Into the Madness
  • Sala: Sesyjna 12
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 18+
  • LICZBA GRACZY: 6
  • Przyjazna dla początkujących: Nie
  • Wymagana znajomość systemu: Tak
  • TRIGGERY: Będą omówione podczas wstępu. Ogólne. Nagość, wulgaryzmy, przemoc fizyczna, przemoc psychiczna.
"Ciemność dookoła, wzrok nie jest w stanie przebić się przez jej macki. Słuch jakby przytępiony, głuchy, mocno przytępiony skupiony mocno nad rytmicznym biciem Twojego serca. Podparcie stóp, dające jedyny kontakt z rzeczywistością, zdaje się być kamienne, suche, zimne. Ręce, choć bolące, skrępowane metalowymi, zimnymi obręczami wydaję się być sprawne. Wyciągasz ręce przed siebie, a powiew świeżego, chłodnego wiatru odczuwasz na nagim podbrzuszu. Nagle czujesz, że ręce napotykają opór. Ciepły, przyjemny w dotyku materiał wydaje się być naprzeciwko Ciebie. Aksamit? - mógłbyś zabrać ręce z mojej piersi? Aż tak się jeszcze nie znamy – odpowiedział głos mężczyzny. "

Mystery: Mroczny Wiek

  • Wojciech Wons
  • TYTUŁ: Pochód w mieście umarłych
  • Sala: Sesyjna 13
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 16+
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Wszystko do ustalenia przed sesją z grającymi.
Tułacze budzą się w mieście pełnym nieumarłych istot. To więzienie dla wszystkich przeklętych. Czas dowiedzieć się, o co tak naprawdę tutaj chodzi. Chór Anielski przekazuje na początek nie wiele informacji, ale już teraz da się wyczuć, że różne frakcje Aniołów mają swoje pomysły na rozwiązanie Tajemnicy w tych ruinach...

Eliksir z Dyni

  • Dominika 'Neerdie' Kledzik
  • TYTUŁ: Pierwsze Halloween w nieżyciu
  • Sala: Sesyjna 14
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: dla wszystkich
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Duchy, śmierć, halloween
"Wcielicie się w Duchy, które w trakcie swojego pierwszego Halloween będą próbowały stworzyć eliksir z dyni, który według plotek może przywrócić do życia takich jak wy. Przyjdzie wam sprawdzić, czy wszystkie te szepty innych duchów w zaświatach były prawdziwe i zobaczyć jak bawią się nieśmiertelne dusze powracając na ziemię w jedyną taką noc w roku, czyli w Halloween! Postacie tworzone wspólnie na początku sesji."

Popsuty Kompas

  • Marek 'Holms' Korzeniewski
  • TYTUŁ: Wakacje z duchami
  • Sala: Sesyjna 16
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: dla wszystkich
  • LICZBA GRACZY: 4
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Duchy
Fabuła przygody stworzona na podstawie polskiego serialu telewizyjnego z 1971 roku o tytule „Wakacje z duchami”. Nasi młodzi bohaterowie spędzają wakacje u ciotki, w pobliżu starego zamku. W zamku ponoć straszy i kręcą się podejrzane typy. Przygoda utworzona w klimacie detektywistycznym. Graczy prosiłbym o nie oglądanie przed sesją tego serialu, żeby nie zepsuć sobie zabawy w odkrywaniu ciekawych detektywistycznych wątków.

Fabula Ultima

  • Karol 'Hirtus' Kwiatkowski
  • TYTUŁ: Jesiony Puszczy Kydgord
  • Sala: Sesyjna 17
  • OGRANICZENIE WIEKOWE: 18+
  • LICZBA GRACZY: 5
  • Przyjazna dla początkujących: Tak
  • Wymagana znajomość systemu: Nie
  • TRIGGERY: Przemoc, wulgarny język, nierówności społeczne, dodatkowe do ustalenia przed sesją.
Strażnik Puszczy Kydgord to nie codzienny widok na dworze Nordingów. Rada Regentów oraz Namiestnik postanowili wysłać was abyście zbadali sprawę.
Skip to content